Söndag

Hej Alla♥



Det var några dagar sedan men jag har inte orkat blogga och ibland är det skönt att pausa från datorn.

Men helgen har varit bra,var med min mamma i Ängelholm och gjorde vid min mormors och morfars grav.

Tände ett ljus för dem och tänkte på alla fina stunder vi haft tillsammans♥

Mamma följde med till Karlskrona i fredags och vi åt god mat och lekte med Livia.

Igår kväll hade jag och Per en myskväll då vi drack lite rött vin,lyssnade på musik på spotify.

Skönt att bara stänga av tv en stund och prata om livet stora och små frågor.

Nu ska jag ta en kopp kaffe sen är det tid för Livia att vakna.

kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad mysigt att bara sitta du och Per en stund, och man borde fanken stänga av tv:n oftare och bara prata!

Är det imorrn som du börjar med matten? Det kommer att bli kalas, och skönt att du nu kan lägga de andra delkurserna bakom dig. Bra jobbat!!

Många kramar

2010-11-07 @ 20:35:25
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0