Regnet öser ner

Hej på er alla fina människor.

Hur har ni haft det i regnet?

Själv så har jag tillbringat dagen i skolan och det var räkning på schemat idag, och vi kämpade tappert med talen under förmiddgen.Sen var det seminarium på eftermiddagen.

Det blev  en lång bilresa hem för mig och min studievän Emma då regnet ställde till problem på vägarna.

det blev långa bilköer så där satt vi i 45 minuter.......

Men det är inte mycket som stressar upp Emma haha hon är cool lugn så skönt!

Pratade med min vän Johanna ikväll som blivit mamma för första gången, ska bli så mysigt att få träffa deras fina lilla Lova

Avslutar dagens lilla blogg med en bild på Livia och min systerson Robin.

Kortet togs i helgen då min familj var här!
 
Carpe Diem



♥♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Här är det full snöstorm i kväll!

Vad stor Livia har blivit, jätte söt:-)



Kram

2010-11-23 @ 20:35:50
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0