Julmys

Hej på er Alla

Hoppas dagen varit bra såhär långt.

Som vanligt och pluggar fast måste erkänna att det går lite trögt idag,mattematik är inte mitt favoritämne....

Sitter och tänkte på julen och allt mys som man har framför sig med nybakta lussebullar och glögg,och i år ska vi fira julen i skånes mörka skogar..... nämligen i Glimåkra där min syster bor.

Ska bli kanonmysigt och Livia har många som kan pyssla om henne och leka.

Sen tänkte jag ju som vanligt köpa en fin julklänning till Livia, och kanske det blir den här söta bruna med

tuffa prickar på, eller en klassisk rutig med

vita stumpbyxor och en liten grå kofta...





Den här rutiga från Polarn gillar jag♥

Ska jobba lite till nu och sen ska Livia hämtas på förskolan♥

Ha en skön onsdag och glöm inte att titta på de trevliga bönderna,härligt med kärlek♥

Kramar Angelica & Livia

Kommentarer
Postat av: Annette

Köp bägge :)

2010-11-17 @ 21:11:22
Postat av: Mia ☆

Båda var söta, men gillar nog Polarns bäst =)



Ha en fortsatt finfin torsdag, kram!

2010-11-18 @ 14:20:22
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Erika- mamma till två små

den rutiga gillade jag med :-)



Missa inte chansen att vinna en presentkort på en fin canvastavla jag nyligen lagt upp :-)



http://onechicmama.blogg.se/2010/november/sumppix.html#comment

2010-11-19 @ 23:13:09
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0