Vårruset

Hej Alla fina ♥



Igår var jag och en vän i växjö och sprang vårruset på 5km.

Vi gjorde ett kanonlopp och jag kom in på tiden 33.57.

Så nu har man fått lite ny inspiration att fortsätta kämpa och tävla i lite flera lopp.

Idag har det blivit lite plugg och annat smått som skulle göras ja ni vet telefonsamtal och annat som man lätt skjuter upp.

Har ätit köttfärssås pasta ikväll och snart ska jag läsa en saga för Livia och gosa lite med hennes underbart mjuka och goa kinder.

Ha en finfin kväll

kramar



Livia har lite bus på gång.

Har klättrat upp på vår skrivare för att komma åt mammas smyckesskrin som är mycket spännande

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Vad duktig du är som springer Vårruset! Mitt löpprogram har som mål att springa 5 km på 30 min, klarar jag någonsin det kommer jag att vara SÅ nöjd!

Ja, musik hjälper verkligen till då man tränar - fast jag har inte det då jag hade Ludvig i vagnen (hör inte när han "pratar"!).



Ha en bra helg - kram!

2010-05-07 @ 12:44:26
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hej vännen!



Grattis till en superbra tid,

måste kännas toppen!!!



Ha en finfin kväll,

kramar Anna

2010-05-07 @ 18:06:17
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

Vilken fin bild på er två! Du passar väldigt bra i glasögon, snyggt!



Grattis till loppet, förstår att det ger mer inspiration och springglädje!



kram

2010-05-09 @ 14:54:05
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0