Vårväder

Vilket underbart väder vi haft idag!

Man bli genast mycket piggare och genast sugen på att shoppa vårkläder.


Längtar tills jag får den här underbara blusen kommer.

Idag hade vi vår redovisning och det gick mycket bra.

Vi fick positiv respons och det är ju kul när man lagt ner tid på sitt arbete.

Skulle lagt in bild på Livias kläder men tekniken vill inte så det får bli en annan dag.

Måste lada upp kameran och börja använda den lite oftare.

Sen skulle jag så gärna vilja ha en systemkamera och lära mig ta fina bilder.

För jag tycker det är så kul att fotografera.

Per har åkt till Helsingborg på tävlig det är SM i pingis.

Men imorgon kommer lilla mamma till mig och Liva.



Första bilden på Livia och mormor♥

Här är vår sötis en vecka gammal.


Kramar på er♥


Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Jag vill också handla kläder! Först och främst måste jag i alla fall köpa nya gympaskor, blir nog en tur till stan i helgen!



Kram!

2010-03-25 @ 21:15:42
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Så kul med mammabesök!! Roligt ha nån att shoppa lite med när maken är på annat håll.



Den vita blusen är fin!!Har tittat lite på den själv, man hajjar till när man ser den ocg det är ju positivt =0).



Ha det bra och Kram

2010-03-25 @ 22:24:11
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: jessi

Grattis till lyckade redovisningen, härligt när det går bra!



Ha en mysig helg!

2010-03-26 @ 13:28:03
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0