Söndag

Hej Alla!



Idag är det åter en fin dag i Karlskrona.
Livia somnade i min famn och jag Per sitter kollar in skidorna med lite fika.
Igår var jag ute med fyra härliga tjejer. Det blev god mat, vitlöksmarinerad oxfile för mig med rött vin till de. Toblerone glass till dessert mycket smarrigt....

Kvällen bestod sen av mycket skratt och dans på ett ställe i Karlskrona. Kvällen avslutades vid halv tre...inte ofta som man är ute så länge. Men den här kvällen kan jag leva länge på hur roligt som helst, tack tjejer.

I eftermiddag ska vi till pers kusin med familj.
De fick en liten kille för två veckor sedan så det blir mysigt att gosa med en sån liten skrutt.

Ha en fin dag

 Kort från Hanö sommaren 09

kramar Angelica♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas att ni får en helt underbar dag. Dagar som denna, när solen skiner, saknar jag Karlskrona. En härlig promenad längst havet är så härligt.

Kramar till er alla tre!

2010-01-24 @ 12:04:26
URL: http://angelicaagerteg.blogg.se/
Postat av: jessi

Vad härligt med en girls night out!!! Vänner är ju så viktigt, riktig vitaminkick att umgås med människor man tycker om.



kram

2010-01-24 @ 19:44:08
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0