Skolstart

Hej alla där ute♥

Idag ringde klockan halv sex och det var åter tid att bege sig till högskolan.

Vi hade en mycket bra föreläsning om yrkesetik och den gav många tankar och funderingar kring mitt kommande arbete som lärare.

Nu sover Liva och jag hoppas hon får sova gott hela natten utan att hostan stör henne.
Sitter snart själv och sover känner jag.

Har dragit på mig en liten förkylning nu när träningen dragit igång igen.
Det sätter fart på hela systemet men imorgon kan det nog bli en power walk.

Skriver i min träning och matdagbok varje dag.
Känner mig så motiverad att komma iform och få bort lite extra goa kilon....

Hur har er dag varit?
Mamma och Roger hörde av sig imorse de sitter nu på en strand i Thailand...i tre veckor!

kram på er alla
Angelica & Livia

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Lillan är bara så SÖT!



Hoppas din förkylning snart blir bra.

Vad hittar ni annars på i dag?



ha en fin start på helgen

KRAM

2010-01-08 @ 10:34:37
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0