Plugg

Hej Alla! 

Har varit lite dålig på att uppdatera min blogg men det har kommit lite annat emellan.
Började min dag med en power walk och lite jogging.
Så skönt att man kommit igång med träningen igen.

Byxorna sitter lite för tight nu efter julen så nu e det slut med allt skräp...
Har börjat skriva träning och matdagbok ett bra tips för er som vill leva lite sundare.

Man ser då vad man stoppat i sig och hur mycket man tränar.

Det är annars lätt att ljuga och inte vara riktigt ärlig mot sig själv. Så ett lite tips till er som vill........

Sitter just nu och kollar vad som ska göras med skolan och lite annat inför min nya kurs i samhälls ventenskapliga ämnen, som är på 30 poäng.

Bäst att ta ett djupt andetag så man inte blir allt för nervös....

Livia och Per är hos farmor & farfar så jag ska snart fortsätta med mitt plugg.
 
Men ville bara skriva några rader och även säga att jag ska visa lite bilder på nyårsafton ,lägger upp dem i kväll, då Livia somnat.

kram kram på er alla♥


Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Måste ta tag i träningen jag också... Det är alltid segt i början, men när man väl är igång går det bra och är så skönt!



Kram!

2010-01-04 @ 14:11:49
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0