Nu åker granen ut

Idag åkte granen ut för den barrade så hemskt.



 
Ska städa av lite och ta bort våra tomtar.

Sen tänkte jag köpa mig en stor bukett med vita tulpaner som jag bara älskar.

Livia sover nu hon har fått lite feber så det får bli en lugn dag.
Men ikväll kommer Pers föräldrar på lite lasagne.
 Så Livia blir säkert glad för hon älskar sin farfar och pratar mycket om honom.

Vår nyårsafton var så rolig. Fantastiskt god mat. Jag hade fixar en getost toast till förrätt och ett franskt vitt vin till detta.
Sen hade Hanna gjort vilttallrik.
Det var whiskey marinerad älg och viltsvins biffar och rådjursfile.

Himmelskt gott och lyxigt.

Ett rökigt och mustigt glas rött till detta.
Till dessert blev det frukt som var värmd i ugn med vit choklad och en chokladmuffins som var snyggt upplagt med riven vit choklad som topping.Vi hade en kul kväll och vid tolv slaget vaknade barnen och det var en glad Livia som för första gången fick se nyårsraketer!

Jag tog lite bilder och ska lägga in detta till er under morgondagen måste fixa lite med lägenheten nu.

Avslutar dagens blogg med en bild på Livias nya tält som hon fick av min syster med familj i julklapp♥




Kramar på er Alla



Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Vilket fint tält! Ludvig fick också ett tält, med spöket Laban. Han älskar att sitta i tältet och jag får inte komma in! : )



Kram!

2010-01-03 @ 22:31:51
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hej svejs!



Vilket sött tält tjejen har fått.



Jag vill också slänga ut granen

stor kram

2010-01-03 @ 22:48:05
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0