Ny vecka

Hejsan♥   Livia och jag nyår 08

Livia är på förskolan och jag har försökt och pluggat lite men ögonen har inte hela tiden velat vara öppna...

För vår lilla skrutt vaknade redan vid halv sex och jag gav henne välling då med en förhoppning om att hon skulle somna om men icke...

När vällingen var slut tittade hon på mig med sina stor fina ögon och sa"Emil Pippi Nina Martin Mormor Roger ...ja alla ord som denna lilla ängel har lärt sig. Haha hon e så go kunde inte låta bli att skratta sen var det full rulle innan dagis.

Ska snart hämta henne och hade tänkt att ta en tur med pulkan innan det är dags för kvällsmat och bolibompa.

Känner att jag kommit in i en bra träningsperion nu.
Längtar tills nästa gång och det blir imorgon då det står spinning på schemat

Hittade lite fina kläder från Day så fint snyggt.....

Ha en bra dag!

kramar♥


Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Så härliga rosa nyanser!



Vill bli frisk nu så att jag kan köpa gymkort!!



Kram!

2010-02-02 @ 13:28:05
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: jessi

Vilka fina våriga färger på kläderna!

härligt att du kommit in i en träningsperiod. jag minns att det var så ju mer man träna desto skojigare blev det!



KRAm

2010-02-02 @ 13:40:02
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0