Mysig helg

Vilken skön och mysig helg haft!



Livia är lite förkyld men ändå rätt så pigg tycker jag och den här veckan som kommer ska hon bara var på förskolan två dagar.

Idag har vi varit ute i Wämöparken och åkt pulka.
Livia tittade också djuren som finns där bla annat en kanin som hon matade.

Vi har också varit och träffat våra vänner Magnus och Evelina och deras barn Emil och Malte.
Livia & Emil hade riktigt kul ihop och lekte så bra tillsammans kul!

Nu ska jag varva ner och förbereda mig inför veckan som kommer.

Ha en fin kväll och avslutar dagens blogg med bilder från våran helg♥





   



ps Darin var riktigt bra igår och även tjejgruppen som gick vidare i melodifestivalen!

Kommentarer
Postat av: jessi

Vad härligt att ni haft en mysig helg. När jag var liten så älskade jag kaniner.. många småbarn gör ju det för de är så barnvänliga och söta!



Hoppas du får en bra vecka, sista veckan i februari!



kram

2010-02-22 @ 18:58:50
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Funderar på att ta en tur till Vämöparken imorgon, populärt med djuren! : )



Ha en bra fortsättning på kvällen -kram!

2010-02-22 @ 21:18:16
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0