Kärlek

Alla Hjärtans dag♥



Hoppas ni alla har en fin dag som går i kärlekens tecken.

Jag och Per var ute och åt fantastiskt god mat med våra fina vänner Jessica och Fredrik.
 Jag valde lammfile med klyftpotatis och rödvinssås med grönsaker. Det smälte i munnen och till det drack vi ett rött vin som var från 2000.

Mässan var också kul så mycket fina klanningar och underbart snygga ringar.
Ja kanske man kommer att gifta sig en dag♥

Ikväll har jag tränat zumba med min kompanjon Johanna.
Vi vickade på höfterna och skakade på kroppen så bra vi kunde haha det är bara så kul och man får så mycket energi.

Måste berätta att min söta sambo kom med en överraskning idag,nämligen en resa till London.
Jag blev så glad helt paff jisses vad kul det ska bli. Flyget lyfter den 17 juni och vi ska vara där i fyra dagar.

Så det blev en fantastisk Alla hjärtansdag♥

Ha en bra kväll och krama varandra lite extra idag!

kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0