Fina barnkläder

Hej sköna Fredag!



Sitter och försöker plugga men nu blev det visst en liten paus...igen.

Fastnade lite framför datorn och hittade lite fina vårnyheter från Polarn & Pyret.




Var inne på Polarn igår och fingrade på de här underbara plaggen.
Å så söt min tjej skulle vara i det.....

Ska försöka arbeta mig igenom Forntiden och Vikingatiden nu sen få det vara bra med pluggandet för dagen.

Ikväll blir det sen en träff med tre trevliga mammor som jag träffade när jag gick väntade Livia.

Vi ska ut äta en bit mat så det ser jag framemot.

Ha en bra dag Alla fina♥
kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Mycket nytt & fint i affärerna nu! Kliar allt i shoppingtarmen:-)

Vad mysigt det låter att gå ut och äta med trevlig vänner.

Hoppas att ni får det mysigt i kväll



Kram Kram

2010-02-12 @ 13:51:17
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0