Pepparkaksbak den 4e december

Hoho på er Alla

Ja snön den fortsätter att komma, och nu är Karlskrona helt inbäddat i ett vackert snötäcke.

Idag har jag och Livia bakat pepparkakor men efter fem minuter så var Livia mer intresserad av att äta degen än av att baka. Men man känner ju igen sig som liten.Man tog en bit varje gång man inte trodde mamma såg.....

Hittade lite bra julklappar också men det kan jag inte avslöja här, men jag kan visa vilken fin tunika jag köpt till Livia.
Fin att ha nu i juletid





Sen skulle jag gärna vilja ha den här klänningen men det är slut i Livias storlek men mamma ska se om den finns i
Kristianstad,hoppas...



Nu ska jag sätta mig och titta på Bolibompa med Liva

Ha en fin kväll♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0