8e December

Hej♥

 


Hoppas ni alla har en fin onsdag!

Själv så sitter jag som vanligt med näsan i böckerna och jobbar inför måndagens mattematik tenta......

Mamma ringde idag och sa att hon hade hittat en fin klänning till Livia, som hon kan ha på julafton,ska bli spännande.

Hon tyckte inte att den på Kappahl var lika fin och jag vet att mamma har god smak!

Jag funderar lite på vad jag ska köpa till Per♥ kanske en snygg tröja eller kofta??

Gillar den här från MQ



Men vi får se vad det blir, för det beror ju på hur snäll min söta sambo är fram till jul. Jag är  jättesnäll så det kommer att bli ett berg av paketer till mig hihi.....

Hoho på er Alla♥


 
Tomten Livia julen 08♥











Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, du är snäll du Angelica, men snällast tror jag nog att Livia har varit, antar att det verkligen blir berg till henne. Och så ska det va!

Vad duktig du är som kämpar med tentan, jag ska hålla alla tummar för dig på måndag, du fixar den tentan!

Många kramar

2010-12-08 @ 16:31:49
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0