2a December

Godmorgon



Idag öppnade Livia paket nummer två, och idag var där en liten kyckling som hoppade runt så söt och Livia blev glad.

Det är så underbart att se när hon går fram till kalendern och öppnar paketet förväntansfull och finurlig ,så söt. vår fina skruttis♥

Igår
gick jag och köpte en liten julklapp till Livia och tittade även på den här fina morgonrocken för nu har hon vuxit ur sin fina badrock med lilla Anna.


Från Kappahl



Den här röda med lilla Anna är nog min favorit som man kan beställa från nätet♥

Sen hittade jag fina saker till mig själv från MQ, som jag önskar mig av tomten hoho......


Underbart
skön tröja i velour med tillhörande byxor. Skön att ha på sig när man dricker sin glögg och bara myser.

Avslutar med att visa en fin klänning som jag skulle vilja ha till jul den kommer från Kappahl,jag kommer att se ut som en söt liten tomtemor .....



Ha en fin dag

Kramar Angelica& Livia♥

Kommentarer
Postat av: Filippa

Både Velourdressen och klänningen var jättefin, hoppas tomten är snäll i år ;)

2010-12-02 @ 20:32:09
URL: http://bbqvillage66.blogspot.com
Postat av: Mia ☆

Vilka fina saker! Just nu shoppar jag inte särskilt mycket åt mig själv, men det kommer väl tillbaka efter förlossningen ;)



Önskar er en riktigt mysig helg, kram!

2010-12-03 @ 08:56:20
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Caroline

Söt blus! Tycker KappAhl har söta tunikor och blusar nu för tiden.

Ha en härlig helg=)

2010-12-03 @ 14:32:55
URL: http://carolinejakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0