29 December

Hej alla fina bloggare,ja även ni andra som tittar in

Hoppas er dag varit bra och att ni har varit ute och lekt lite i snön...



Ja julen sprang iväg och nu ska man ladda inför nyårsfesten!

Håller på att fila på förrätten och ett gott vitt vin som passar till det.

Det kommer som vanligt bli en fin nyår med ett glatt gäng vänner,och  imorgon får jag nog damma av den lilla svarta.....

Avslutar dagens blogg med en bild på Livia och hennes nyfunna vän Ove♥



Kommer jag att få en hästtokig tjej tro?



Kramar



Kommentarer
Postat av: Annette

Ja, det kommer du att få . Tuffare tjej får man leta efter. Hon ville bara springa mer !!

2010-12-29 @ 22:39:38
Postat av: Madde

Åh vilka flashbaks jag får när jag ser ponnyn. Jag red hela min ungdom:)

2010-12-30 @ 11:38:21
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Där kan ni nog räkna med en hästtjej, så söt hon är när hon sitter så fint på ponnyn!



Önskar er en trevlig nyårsafton!

Ska bli så kul att ses snart!

Kramar

2010-12-31 @ 12:34:46
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0