Träning

Idag blev det en träningsrunda på 40 min och lite styrketräning ,så skönt.

 Skulle inte klara av att inte träna det är så skönt och kroppen mår så bra.

 Skruttisen sommar 2010

Innan min lilla träningsrunda så kom söta och något runda Johanna på besök...förlåt vännen

Johanna är gravid därav den runda magen och den är så fin, man blir själv lite sugen på barn igen.

 Tjockis Angelica våren 08♥

Har nu tittat lite på den nya kursen och den verkar spännande.

Ska läsa en fördjupning i språket och mattematik.

Sen har jag också någon eller några att samåka med så det är ju trevligt.

Ha en fin kväll

Kramar Angelica & Livia


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, jag VET att jag är rund och jag älskar det så du får gärna skriva det om och om igen!! Tack för idag och för den goda fikan! Kramar

2010-08-26 @ 22:26:28
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Vilken fin mage =) Skönt med träning, borde verkligen sätta fart jag med!



Trevlig helg, kram!

2010-08-27 @ 10:14:54
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0