Söndag och åter till jobb

Ja då var den här underbart sköna semestern slut.....



Per börjar jobba imorgon och jag & Livia har vår sista vecka så nu är det bara att njuta av det.

Men det ska bli kul att börja i skolan igen efter en semester som varit full av vila och roliga saker man har verkligen laddat batterierna så nu är man åter på g känner jag.

Idag har det som sagt regnat och regnat så det blev en liten biltur till Pers föräldrar.

Det luktade nybakta kakor när vi kom in och jag kunde inte motstå dessa små fantastiskt goda kakor men imorgon är det ju måndag så nya tag och träning igen.

Jag och Livia gick också till parken och vår skruttis hoppade glatt i alla vattenpölar, hon var mycket nöjd och blöt när vi kom in. Men skitiga och böta barn är lyckliga barn...

Njut av livet och varandra♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0