Regn och mys

Hej på er alla

Oj oj vad det regnar i Karlskrona det bara öser ner men jag har tänt lite ljus och sitter med en god kopp te och myser ,myspys i massor.

Ja vad har jag gjort idag då?

Jo det har blivit lite plugg inför tentan sen har jag varit på styrelsemöte ikväll och hade tänk att komma i säng tidigt så jag är pigg inför morgondagens träningspass och fortsatta plugg.

Sitter och tittar på alla fina kläder som kommer in och här kommer tre vackra ting som gärna får komma hem till min garderob







Kramiz på er♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Här är rena rama höstvädret i dag!! Regn & blåst...

Vilken snygg kofta, vad hittar man den?



Kram Kram

2010-08-24 @ 08:54:51
URL: http://sagafia.se
Postat av: Mia ☆

Den tunikan skulle jag inte ha något emot =) Hoppas ni har bättre tur med vädret idag!



Kram!

2010-08-24 @ 11:05:24
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0