Kungligt

Hej Alla

Hoppas ni alla haft en skön dag. I vår lilla stad har det blåst så man har fått hålla i hatten.

De som känner mig vet att jag älskar
kungligheter och jag brukar titta in på en kunglig webbsida där man kan se alla vackra prinsar, prinsessor.

Det är så kul att se deras vackra kläder och man kan ju få lite inspiration själv på klänningar smycket och väskor.

Just nu är det bröllop i Grekland och våra kungligheter är där.

Såg den här bilden på Victoria så vacker hon är och hennes klänning är bara sååå snygg!



Tycker att hon bara blir snyggare för varje år och hennes klädstil har blivit mycket bättre tycker jag.Sen har hon ju funnit den stora kärleken så det är nog därför hon strålar lite extra.

Kanske hon fått lite råd av sin vackra syster som har en fantastisk klädsmak

Snart ska jag fixa mat sen blir det bus och lek med Livia innan det är tid att softa lite framför tv ja och kanske plugga lite får se om jag orkar läsa mera idag.

Avslutar med en bild på den vacka prinsessan Mary i en elegant klänning.



Kram Angelica & Livia ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, ja du har ju en förkärlek för det där kungliga!

2010-08-25 @ 22:08:26
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0