Bad och lekdag

Vilken underbart skön dag♥



Tänk vad varmt det varit idag....

Jag och Livia gick ner till stan en runda och jag hittade lite fina höstkläder till henne.
En randig topp i lilla och passande tights till det och en fin tröja i rosa med en stor uggla, kanontuff.

Sen åkte vi ut till min vän Nina och hennes lilla Elsa.

Tjerna badade och hade kul och min lilla skrutt somnade gott vid åtta.

Måste ju också berätta om teatern igår. Vi såg Emil och Liva satt helt stilla och koncentrerad i rvå timmar...trodde aldrig att det skulle gå så bra och hon hade så kul.

Vi satt där och tittade tillsammans och fikade på lite gottis.

En så mysig stund och jag blev så varm i hjärtat av att se hur hon njöt av vår teater stund.

Det är så obeskrivligt underbart att vara mamma och jag är så stolt över henne.



Ha en skön fredagskväll och var rädda om varandra♥

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Sötnosar!

Skoj att ungås med vänner & roligt när de har barn i ungefär samma ålder.



Mysigt att se Emil :-)



ha en fin dag

KRAM

2010-08-07 @ 11:07:28
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

vilka fina kort på er

2010-08-07 @ 22:21:06
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0