Träning

God kväll Alla

Nu har jag varit ute tränat och ska snart äta lite mat.

Det blev en runda på 5 km i lite högre tempo så jag kände mig rätt så trött men skönt var det.

Har varit i Kalmar och arbetat lite med vårt historie arbete som nu är klart.

Det blev kanon och nu ska vi bara fixa till en fin redovisning också. Vår redovisning ska göras utomhus i Kalmar och vi ska vara i ett område vid Kalmars slott som hette Gamla stan och tiden som vi ska resa till är 1500 tal mycket spännande.

Imorgon blir det vårstädning och inköp av lite vackra rosa rosor. Vår lägenhet har fått stå åt sidan nu när det varit mycket i skolan men som sagt imorgon ska jag feja och det är så kul.

Ha en fin kväll

kramiz♥

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Låter kul med en lite annorlunda redovisning, hoppas det går bra!

Svar: ja det är dåligt av Odd Molly, har läst om flera som hittat fel på de så pass dyra plaggen... : (



Kram!

2010-04-23 @ 11:52:12
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0