Söndag och sol

Hej Alla fina

Vad härligt att solen lyser.

Jag får ta med min skolböckerna ut och plugga lite.

Längtar så tills tentan är gjord på lördag så man kan bli lite social igen.

Per & Livia har åkt ut till några vänner som har en sommarstuga. De ska ha en mysig dag där och jag får plugga. Inte så kul men nu ska jag sätta den där tentan så man slipper tänka på den mera.

Igår var våra fina vänner Martin och Nina här och deras dotter Elsa.

Livia och Elsa lekte men ibland var det lite sura miner de är båda inne i en period min min, min mamma osv .....

Avslutar med lite nytagna kort på min snart tvååriga sötis♥





Ha en fin dag i solen♥

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Skönt att kunna plugga ute! Så söt hon är, de där små russinpaketen är guld värda ibland! : )

Kram!

2010-04-11 @ 13:45:40
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0