Måndag

Hej där♥



Hoppas ni alla haft en skön start på veckan.

Själv så satt jag hos tandläkaren 0700.....

Ingen drömstart på veckan men allt gick bra.

Går nu hos en privat tandläkare som bara är så duktig,lugn snäll förstående så det känns kanon.




Måste säga att det är så kul att det är många som läser min lilla blogg och tar sig tid att kommentera man blir så

glad av att få några rader.

Ikväll ska jag fixa lite med skolarbetet inför morgondagen sen ska jag bara slappa i soffan och det är ju inte så dumt.

Hoppas ni får en fin kväll

kramar♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, det var ett tidigt besök hos tandläkaren!

Skönt att allt gick bra.



Kram Kram

2010-04-19 @ 20:38:25
URL: http://sagafia.se
Postat av: Josefine, Blåeld

Skönt att ha tandläkaren avklarad! Jag går också hos en privat tandläkare, han är väldigt bra och min fd. "fobi" är numera borta!



Citronduschkrämen och bodybuttern har jag använt ett tag, doftar så gott och uppiggande!



Kram!

2010-04-20 @ 21:25:43
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: jessi

Nej tandläkaren är inte kul.. bra att du har en trevlig, jag har också en trevligt pratglad man som får en att glömma bort varför man är där!



sVar- Ha haa.. jag tänkte att du också skulle hänga med på loppet.. du tränar ju också! Men förstår dig att du kanske inte orkar just det loppet... men någongång!



KRAMIS

2010-04-21 @ 07:05:29
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0