Vad veckorna rusar iväg

Nu är snart denna veckan slut och det är åter helg,mysigt.

Min vecka har varit bra men lite stressig, men nu ska vi flytta hem igen för badrummet är klart!
Det ser så fint ut och det ska bli så kul att köpa lite nya handdukar och lite andra smådetaljer.

Längtar också efter att börja träna och jag tror att det är tid att köpa ett gymkort och köra lite spinning och yoga.

Måste berätta att Livia haft en toppendag på förskolan.Det var nog hennes bästa för de berättade att hon sjungit och varit en liten solstråle. Hon gillar nog sin förskola nu, och tar personalen i handen och vinkar när vi går!
 Sommarens sötaste badbrud♥



Ska ta mig lite te nu och läsa.

Kramar från mig♥


Kommentarer
Postat av: jessi

Mysigt att få piffa till badrummet sen!



Härligt att Livia trivs, föräldrar gillar att höra små detaljer från barnens dag så jag brukar ge små glimtar från dagen som gått när jag möter föräldrarna.



KRAM!

2009-09-18 @ 20:41:31
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0