Torsdag

Idag har vi självstudiedag,skönt men jag har inte hunnit så mycket som jag ville.

 Fick köra in till stan och visa vart vi skulle toalett och handfat mm.
Ser då att de inte tagir bort väggutaget till tvättmaskinen utan där står en sladd rätt ut.....
Samlade mig och sa så vänligt jag kunde, att så vill vi inte ha det, ser ju inte så snyggt ut.
Ja vi visste inget säger han ........åhhhhhh var finns kommunikationen blir galen.........

Så nu har jag fått skriva av mig det haha.

Ska snart hämta Livia igen och leka med henne några timmar tills Per kommer hem, sen blir det plugg och förberedelse inför skoldagen i morgon.



En bild på mina älsklingar♥
Den är tagen på Hanö sommaren 09

Ha en fortsatt skön dag alla därute!
kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0