Söndagsmys

Idag regnar det i Karlskrona.
Jag och Livia skulle tagit en promenad med Nina, Martin och Elsa men regnet vräkte ner. Så vi åkte ut till dom och fikade och barnen lekte!

Ska snart sätta mig och plugga så jag är förberedd inför veckans tentamen och VFU uppgift.
Vi ska göra en digital berättelse...herregud kan de inte komma på något annat är så trött på detta och all teknik som ska funka.
Men men det är bara och spotta i nävarna och ta sig an denna uppgift också.

Som ni vet så var jag i Hässleholm i helgen.
Där hittade jag en så söt badrock till vår sötis.
Lilla Anna heter den och jag kunde bara inte motstå den.


Ha en mysig söndag alla♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0