Rosa Månad!



Då var det fredag förmiddag....härligt!
Livia sover nu och när hon vaknat så ska vi gå ut en runda,kanske köpa lite fina blommor på torget och svenska äpplen. Jag tycket att de smakar så ljuvligt och doften är underbar.

Tänkte också ta en liten tur till Lindex som har Pink Collection.

Emma Wiklund har designat och de var mycket snygga kläder.



Hon har gjort de här kläderna till förmån för insamling till bröstcancerfonden,rosabandet!
Så gå in och handla något och du ger en slant till cancerfonden♥

Ha en skön dag
kramiz♥

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Va, mysigt det låter med torghandel. Själv är jag "inlåst" då förkylningen tagit över mitt liv. Inget kul alls. Du får njuta lite av de svenska äpplena åt mig, har varken smak, lukt eller hungerkänsla. Huhuhu va tråkigt vill inte va sjuk! Är lilla Livia frisk nu? Ha en underbar helg o lycka till med inredningen i helgen. Stor KRAM

2009-10-02 @ 15:22:07
Postat av: Annas inspiration

Mysig helg önskar jag er!



Stor kram Anna

2009-10-02 @ 17:10:04
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe tack för tipset ;) Ska kolla upp det där..:) Jo det är bara lite pengar som fattas:p men när man pluggat klaart så ska de jäklas byggas ;) hehe.. Hoppas ni haft en mysig fredags kväll. Vi har precis flyttat in till staun nu igen! Känns skönt! :) Nu har man precis satt sig ner efter allt jobbande. Man blir helt slut i kroppen efter allt flyttande:p Jobbigt de där ;) hehe.. Hoppas allting är bra med er alla?:) Kraaam

2009-10-02 @ 22:43:22
Postat av: Josse

Glömde ju skriva vem de va ifrån ;)

2009-10-02 @ 22:44:09
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0