Sova



Sitter just nu i sängen och tittat på min älskade lilla tjej som sover gott♥

 Hennes lilla mamma ska också ta sig en liten lur,gårdagens shopping satte sina spår så det ska bli skönt med en liten förmiddagssömn.

Men jag hittade mycket fint till Livia ,leksaker och kläder.
Ska ta lite kort lägga in men är för trött idag.
Man orkar kanske inte lika mycket i min ålder hihi.....så hemskt det lät,är ju rena ungdomen bara 34 år......

Nej vi får höras i morgon, så ska jag visa er lite av mina fynd. Jag kan rekomendera er att åka till

Ullared men åk mitt iveckan för då e det ingen kö in!
 
Kram på er Alla♥

Kommentarer
Postat av: jessi

Jag väntar nyfiket på fyndbilder.. Jag kan tänka mig att man är trött efter en tur dit!



STOR KRAM!

2009-11-07 @ 21:18:12
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0