Kort uppdatering

Hej Alla!
Idag har det varit en mycket lugn dag hos familjen Gralvik♥Lindberg
Vi var på ju på överraskningsfest hos Pers bror Ola som firade sin 40 års dag. Vi hade en mycket kul kväll och det blev både champagne och vin.

Jag och Livia har varit ute och lekt idag men det var lite folktomt,kanske var många i väg för att fira sina pappor.

Livia hade köpt en liten present till sin lilla pappis och var lite extra kramig och go.

Själv så har jag inte haft så mycket kontakt med min pappa.

Men jag har en underbar mammma som alltid ställer upp, och som är så omtänksam.
Så det har aldrig varit några problem för mig.

Har alltid varit trygg och haft kärlekfulla människor omkring mig♥
 Men visst känns det underbart att Liva har en sån fin pappa som alltid kommer att finnas där, oavsett vad som händer!

Nu är kvällsmaten klar och jag laddar för en ny vecka med skola och träning.

kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0