Advent

Hej mina vänner 

                         

Har varit på stan idag men det var bara helt hysteriskt.

Folk bara springer och man vet inte vart man ska bli av när man kommer med barnvagnen.
Ibland känns det som om julen bara handlar om en massa handlande.

 Har idag bestämt mig för att inte göra det så stort. Utan njuta av ljusen den goda glöggen och min underbara familj.

Sen kan de som vill bara springa runt och stressa,missa allt det vackra som finns runtomkring.

Ja det var bara det jag vill säga........

Just nu dricker jag kaffe och väntar på Per som håller på med att sätta på vinterdäck.

Vi ska nämligen baka lite lussekatter och ha en mysig kväll bara jag Per& Livia♥



Kram på er och njut av Advent!

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Det låter som ett klokt beslut! Mindre stress = mer glädje - även om det är svårt att leva upp till..



Kram!

2009-11-28 @ 17:30:09
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, det där med barnvagn är min största fasa. Tycker mest att folk är ivägen med sina vagnar. Och går så förbaskat långsamt. Snart är jag en av dem =)

Kramar!

2009-11-29 @ 19:11:15
URL: http://angelicaagerteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0