Motion

Har varit ute sprungit idag..oj vad tungt ....ska bli sååå skönt när jag blivit av med de 5 kilona som bara hänger och slänger där..fniss

Per ska snart segla till Bornholm och jag Livia ska bara ta det lugnt.

Känner att jag behöver vara hemma i helgen och bara varva ner...så alla mina goa skåningar till vänner vi synes en annan helg. Jag och Per Livia kommer seglandes till Åhus vecka 26 så då hoppas jag att vi ses!




Ska snart ta en promenad och mjuka upp musklerna efter joggingturen sen blir det tv och mys med lilltjejen!

Var rädda om varandra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det var det verkligen! Kramar

2009-05-21 @ 21:20:50
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: jessi

vilken härlig klänning Livia har!

skönt att komma igång med träning, jag ska också börja nu när jag är frisk!



kram

2009-05-22 @ 14:07:32
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0