Måndag..

Då har man en ny härlig vecka framför sig. Bara att jobba vidare med skolan och få undan allt så fort som möjligt...........

Ska plugga lite inför morgondagen sen blir det en träningsrunda...härligt!

Helgen har varit så skön i Åhus ,vi har så kul tillsammans!  Jag träffade en av mina närmaste vänner,alltid kul att träffa människor som ger så mycket positiv energi.

Igår när jag kom ut från badrummet hos mamma, kommer Livia krypande emot mig och säger mamma mamma.....

Herregud så underbart härligt det kändes...jag kunde inte hålla tillbaka tårarna för det var bara en sådan underbar känsla som spred sig i kroppen. Hon gör oss bara så lycklig våt lilla tjej!


Ha en skön förmiddag alla!
kramiz.


Kommentarer
Postat av: jessi

jag förstår att du blev lycklig, det måste vara det finaste man kan höra efter jag älskar dig!



kram

2009-05-11 @ 18:13:28
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0