Fredag

Idag sov Livia till halv åtta ...herregud vad lyxigt men jag vaknade vid sju och kunde inte sova...typiskt fniss...

Livias kusin Robin kom idag från skåne , han ska vara här tills på söndag! Kul för då får jag ,Livia sällskap nu när Per seglat till Bornholm...pratade med honom, och nattseglingen hade varit spännande och kul.
 
Men de hade haft typ alla väderslag...regn ,åska och Per hade fått en stor våg över sig...men som sagt allt gick bra och de bara skrattade när jag ringde ,de tyckte nog de varit spännande.......

Ikväll ska jag göra en rabarberpaj till Robin och mig som vi kan mumsa på till tv kvällen.



Här är kusinerna de spelar fotboll på Livia födelsedag..mycket populärt!

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, vilken härlig bild! Hoppas ni får en mysig kväll! Kramar

2009-05-22 @ 16:55:22
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0