SOL !!!

Härligt väder även idag! Ska ge mig ut på en promenad lite senare, men måste först planera ite inför min lektion i morgon. Vaknade vid sju och satte på en kopp kaffe, det är ju Vasaloppet idag så vi satt alla tre bänkade framför tv när starten gick. Per körde faktiskt loppet 07 och kom i mål efter ca 10 timmar puh......Är verkligen imponerad av de som tar sig an denna utmaning. Jag skulle nog själv vilja vara kranskulla haha ......









Gårdagen var lugn, vi hade några vänner på middag, och åt god mat och drack ett glas rött till det! Små tjejerna lekte med varandra och somnade gott vid sju, så då kunde vi vuxna sitta och äta i lugn och ro....vilken lyx!

Jag gick även en liten runda på stan men orkade inte prova något för det var så mycket folk, men hittade de här fina ljusen i glas, men har inte bestämt mig för vilken färg..........



Idag har Livia sin fina röda Hello Kitty tröja...ska ta ett kort på henne under dagen så ni  får se hur söt hon är i den!

Ha en skön söndag!
kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att receptet var uppskattat!

Har inte gjort ändringen av bloggen själv utan betalat en duktig tjej för det. Scrolla ner på min blogg så hittar du henne till vänster :-)

Alla som åker vasaloppet är verkligen beundransvärt duktiga...puh

ha en fortsatt bra dag

kramar

2009-03-01 @ 15:41:32
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0