Snön borta puh....

Ja då var snön borta ,härligt!

Mår mycket bättre nu så i morgon är det jobb igen ,skönt.

Så trist att vara hemma, men visst det har varit mysigt att få vara mycket med Livia!


De är på sångstund nu och sjunger och dansar till trolldansen och annat skoj.
Så min lill tjej har säkert kul!


Här är ett kort på Livia som jag tog idag! Hon är så tuff i sina jeans och randiga tröja!








Vi håller ju på att måla hennes rum, och här kollar vår lilla skrutt in de nyköpta färgburkarna!








Ha en fortsatt bra dag alla!
kram!


Kommentarer
Postat av: jessi

Vilken sötnos!



jag håller med dig de yngre barnen är roligast att jobba med, jag har jobbat med 1-10åringar, alltså upp till 3:e klass! Kul att jobba både förskola o skola, varierande!



Lycka till med utbildningen!



kram

2009-03-24 @ 21:11:37
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0