Sköna Måndag....

Då var helgen förbli ,och idag var det åter dags att gå till skolan!
Jag har haft en bra dag
, men nu känner jag mig rätt så trött, fast att jag har lite kvar att göra ikväll.

Men Livia sover nu, och jag hoppas att hon gör det hela natten lilla skruttan.

Jag har tyvärr inte haft möjlighet att lägga in en bild  på Livia i sin Hello Kitty tröja, tror att det är för fullt med bilder på vår dator så det måste fixas....suck, har sånt dåligt tålamod med det.

Men vi måste lägga över allt på cd skivor så bilderna inte försvinner om datorn krachar. Har nämligen varit med om det ......









Jag älskar inredning som går i vitt, och det är en bra bas, bara att lägga till lite färg om man så önskar!

Hittade även den här snygga radion som skulle passa perfekt i vårt kök!

Ha en mysig kväll kramiz!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch, idag är jag hemma med massa feber och halsont, inte alls kul, antar att jag nu fått min släng av alla baciller som jag alltid åker på under praktiken! Hoppas att du har en bra dag! Kom och tänka på en sak, ska du läsa AU1 redan till hösten, ska vi skiljas åt igen en termin så snart? Blä... Massa kram till dig Angelica!

2009-03-03 @ 10:28:47
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0