Ny vecka...

Måndag kväll, och Livia har just somnat. Vi har haft lite besök ikväll ,av en vän till mig och hennes lilla tjej Elsa!

Livia blev så glad och de lekte med varandra ,men Livia ska alltid ha samma sak som Elsa. Men idag släppte inte Elsa taget om leksaken som Livia försökte  ta fniss... de ser så gulliga ut.

Sitter nu med en kopp kaffe, och ska snart förbereda mig inför morgondagens lektioner.
Har en rätt så tuff vecka framför mig men på lördag ska jag till Ikea och det ser jag verkligen fram emot!

Tänkte kolla in lite snygga fotoramar och en matta till vårt vardagsrum. Har kollat in en svart som är mjuk och go för fossingarna!

Den här snygga vasen har jag gått och tittat på länge, skulle vara snygg i vårt kök, eftersom vi har den gröna färgen i fondtapeten med vita blommor i.

Hittade också den här tuffa mattan som skulle passa i ett barnrum!

Ha en skön kväll kramar!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Den vasen är super snygg. Mattan gillar jag oxå, skulle nog kunna vara cool även i ett "vuxenrum".

2009-03-11 @ 13:20:13
URL: http://mittlivsomjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0