Fredag!

Ja då var det åter fredag, så skönt.
Det har som vanligt varit en full vecka i skolan. Men det har varit en härlig vecka med mycket vårsol!

Jag känner mig så mycket gladare och piggare när solen kommer fram.

Idag när jag matade Livia skulle hon plötsligt ta av sig haklappen...hon slet i den och blev så sur när jag satte dit den igen, så jag gav med mig....

Men sen började hon slita i sin tröja hon slet och kämpade för att få av den .Jag satt lugnt och kollade in mitt söta och arga lilla bi..... fniss så söt hon är.


Här är hon däremot en glad tjej, och sitter så stilla och snällt när mamma tar kort på henne !

Ikväll blir det mys och lite god mat, jag tror att vi ska ha varma mackor och ett glas rött till det!

Ha en mysig kväll kramar fråm Livia och mig!

Kommentarer
Postat av: josse

hehe sån härlig unge ni har vännen ;) Vi har med ätit mysig god mat nu:) Hoppas ni får en mysig kväll. kramar

2009-03-20 @ 17:45:20
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0