Sommarlov!

Ja nu är det verkligen sommarlov, jag har nämligen klarat min hemtenta så nu har jag tagit 60 högskolepoäng hurra vad underbart!                                     

Igår hade jag som sagt en tjejfest ,och det var högt i taket, mammorna rockade loss på dansgolvet hihi.....
Vi åt en god middag sen blev det gott vin till det och lite drinkar,dans på kvällen...vi la oss vid halv tre.....

Det var inte igår som man var uppe så sent, men tänkte på en sak när jag var ute.

Man känner sig som en liten chokladpralin där ute på dansgolvet, och killarna står runtomkring och spanar in vilken chokladbit som han ska sätta tänderna i haha vilket spel det är, och så underbart skönt det är att slippa detta när man redan funnit sin stora kärlek!

Nu ska snuttan snart sova och jag Per ska äta lite varma mackor!

Ha en skön kväll alla!
kram
ps Det var kul att prata med dig kära kusin...hoppas er segeltur blev lyckad!

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad roligt att ni hade det såå roligt vännen!:) Kraaaam

2009-06-07 @ 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0