Onsdag kväll med kex och te...

Hej!
Har kommit av mig lite med att blogga....har varit lite trött efter vår segling och inatt sov jag som en liten gris enligt Per hihi....

Har varit hos några vänner ikväll och ätit gott, men det utesluter inte att jag kan trycka i mig några kex med lite brie ost!

Imorgon är det åter dags att springa, för nu närmar sig tjejmilen med stormsteg.....Ska bli riktigt kul och mysigt att åka upp till Stockholm.

Åh........måste också berätta att jag Per ska se U2 i Göteborg den första Augusti,så vi ska ha en lördag söndag med fint hotell och en helt underbar konsert!

Ha skön kväll kram kram!

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Kul med konserten &

LYCKA till imorgon



kramar

2009-07-22 @ 22:08:32
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Josefine

Kul att se U2, de är så bra! Lyckta till med tjejmilen!

2009-07-23 @ 16:30:00
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: NillaK

Hi go vänner!

Jasså minsann ni ska till Götet nästa helg!? De ska vi me....så de så och se på U2..hela familjen Karlsson. Hör av er så kanske vi kan ses på avenyen eller någon annanstans i stan. Vi kommer gå ut och äta en bit samt ta ett glas eller två innan konserten. Puss o kram//G

2009-07-25 @ 16:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0