Lugn söndag

Nu har vi kommit hem från vår lilla segling! Har varit ute på en ö som heter Sven ön..

Vi fick en underbar skön kväll, det blev grillat kött, nypotatis, ostbricka och ett glas rött ...eller fyra ....

Livia och hennes kompis Elsa badade i en liten pol som vi hade med ,en succe!

Men det jobbiga med att vara ute i skärgården är när det blir mörkt och man ska gå kissa, men jag min vän Nina lyckades fnittrandes  hitta en buske att gömma oss bakom, men våra vita rumpor syntes säkert fram till Karlskrona.............

Mina två små älsklingar sover middag och jag har just vaknat så passade på att skriva ett par rader, sen måste vi nog ut och få en nypa luft!

kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0