Hej igen....

Det var längesen som jag skrev och det beror på att tekniken inte velat samarbeta med mig på vår segelsemester.
 
Men nu är vi i Helsinngborg och jag hittade en liten dator på båtklubben. Har mycket att berätta, och fina kort att visa men det får jag ta när jag kommer hem om lite mer än en vecka.

Kan ta det lite kort...vi började från Karlskrona mot Åhus, sen seglade skutan mot simrishamn och vidare till bornholm

Sen var vi där två dagar och njöt av värmen, sen seglade vi över till sverige igen och seglade inom några mysiga småhamnar.
Livia har badat i havet ,och hennnes mamma till badkruka doppade sig också minsann......Som sagt har mycket att berätta när jag kommer hem. Det är faktiskt rät tså skönt att ta en paus ifrån all tv och datorer ett tag.

Ha det så bra alla härliga bloggare och mina goa vänner och familj.

Kramar från Livia Angelica           

Kommentarer
Postat av: jessi

låter som en underbart härligt semester till havs!



kramis

2009-07-13 @ 15:42:30
URL: http://http:/www.lyckoljus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0