Onsdag!

Då var det redan onsdag. Jag tycker att dagarna bara rinner iväg, och nu är Livia redan 9 månader, snart 10 den 3 mars.
Tycker inte att det känns  längesen som hon låg på magen och tittade på mig för först gången med sina små underbara ögon.

Jag kan inte beskriva den känslan, men det är absolut det största som jag varit med om, helt underbart .Jag älskar dig så min lilla tjej!!






I helgen öppnar Esprit i Karlskrona...kanon! Jag gillar deras kläder, de är klassiska och passar min lilla figur!

Hittade förstås en så söt kofta till Livia, man glömmer att handla till sig själv fnisss.




Men ska ta mig en lördag på stan i lugn och ro!

Hoppas även att mina vänner från skåne kommer och hälsar på mig ,för jag saknar er alla så!

Då blir det shopping och fika med en massa skvaller..........

kram till alla mina härliga vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0