sommarfint!

Jag kom hem från skolan vid ett och satte mig för att pusta ut lite framför datorn!

Surfade runt lite och hittade  följande söta till vår lilla tjej....Så gulligt jag smälte direkt, och mina tankar gick till sommaren!

Så nu har vår tjej en fin midsommarklänning....tycker ni jag är en planerare haha
Där var ett fint hårband till men jag är rätt så osäker på att det kommer sitta på huvudet, snarar i munnen...fniss

Ikväll kommer syrran och hennes man Torsten för att hämta Robin. Per har varit lektant i tre dagar nu så han var lite trött...jag har ju bara pluggat så nästa gång ska jag vara lite mera social när Robin kommer!

Men han har haft tre roliga dagar här med pingis och fäktning som han testat på för första gången.

Jag ska ta en dans med dammsugaren nu!

och det är så skönt att man är klar med skolans debatt artikeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0