Sköna söndag!

Ja vad ska man säga om gårdagens melodifestival.....tyckte inte att det var någon som stack ut.
Men Molly hade nog den vackraste rösten kul att hon gick vidare. Jag tyckte det var så kul när programmledaren drev lite med Alexander Bard. Han säger vad han tycker och tänker ,utan att förstå att vissa saker bör man nog hålla för sig själv han blir lite löjlig tycker jag. Men är man en sådan person som så får man vara beredd på att folk reagerar. Ja det var som sagt kul när hon frågade om han hade hicka och stack fram en bild på Carola fniss.........

Livia sover nu och Per spaklar i Livias rum. Jag längtar så efter att få börja inreda och jag vet hur jag vill ha det.....Per låter mig bestämma och tur är det annars vet jag inte hur det skulle gå haha.Men jag brukar fråga och visa innnan vad jag tänkt och om han tycker det är förskräckligt fullt så hittar jag på något annat.




Jag hade tänkt mig tyger och inredning från Mairo! De har superfina saker, gå in på deras hemsida mairo.se och kolla in!

Livia får en vit hissgardin och vita och någon ljusrosa kruka från Cult Design. Tyget till Kuddarna är rosa med elefanter på, samma tyg som på bilden! Det blir vita väggar och snygga förvaringsboxar till hennes leksaker!

  De här kommer att bli fina i hennes fönster!



 Den här lampan hade jag tänkt mig, den blir fin till den vita hissgardinen! Mönstret med elefanterna finns även i kuddag å det kommer nog att bli fint!

          
Den här ursnygga diskmedelflaskan kommer också från Cult Design mycket snygg tycker jag en liten kul detalj i köket!


Kramar!


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ja det är så himla kul o inspirerande med inredning :-)

ha en toppenstart på veckan

2009-02-22 @ 23:50:25
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: felicia

hejhej, super fin blogg, vad har du gjort i helgen då ? :)<3

2009-02-22 @ 23:56:52
URL: http://sabwandfeffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0