Regn regn....... drömmer mig bort till varmare länder!

Idag åker min mamma och hennes sambo till Cambodja! Man är inte alls avis...........

När Livia blir lite äldre ska vi också resa iväg till ett varmt land med milslånga ständer!
 

Det är så kul att mamma ska åka iväg, men jag blir alltid lite nervös över flyg biten. Det är så skönt när de ringer och säger att de är framme.Men som sagt de kommer säkert att få två underbara veckor i Cambodja och jag ser framemot att träffas snart igen!

Ikväll kommer Pers föräldrar på en liten fika, det är verkligen ett riktigt fika och mys väder. Ska ta fram bullar och sätta på lite kaffe!
 Är en person som älskar att fika och bara sitta och sörpla länge och väl på mitt kaffe. Per däremot är klar på typ fem minuter så det är inte ofta som vi går ut och fikar tillsammans, jag gör det med mina vänner istället! För det är lite irriterande när han nästan sitter och hoppas upp och ned på stolen som ett litet barn och säger "ska vi gå nu"fniss

I morgon ska jag åka köpa lite fina blommor har sååå tråkigt i mina fönster sen julstjärnot och annat är borta, tid för vår och ljusa färger!


                                                 


Till slut en bild på vår nyfödda lilla prinsessa 3 maj 08! kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fint med en bild när hon var så litet, man ser verkligen att det är lilla Livia! Drömma sig bort, speciellt idag, vilket skit väder rent ut sagt! Har du haft en bra dag? Ha en mysig fika kväll! Kramar till er!

2009-02-05 @ 16:41:41
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0