Träning...plugg!

Ja då sitter man här igen framför datorn och skriver på sin lilla debattartikel....är såå trött på den just nu vill bara bli klar! Solen lyser och jag vill bara ut i det fina vädret.
 
Men som tur är ska jag träffa mina studievänner vid två så idag blir det lite syre!
 
Ska även köra ner till gymmet ikväll och köra ett spinningpass!




Igår fick jag en så härlig nyhet. Min vän Malin som jag känt sedan gymnasietiden fick en liten flicka igår, så fantastiskt kul. Jag trodde nog att det var en liten tjej.Så nu har de en pojk på snart 3 och en liten tös, härligt! Måste köpa något fint till henne, vet inte vilket namn de valt ännu, kanske Elsa som vår lilla tjej heter i sitt andra namn!

Elsa heter hon ,efter min älskade lilla mormor, som betydde mycket för mig, men hon somnade in 95...
Men när livet ger sina olika prövningar ,brukar jag be mormor om lite extra hjälp och stöd, hon är min egen lilla ängel, som har ett extra öga på mig och min familj!






Här är vår lilla ängel...kortet är taget på Alla hjärtans dag!
kramar på er!

Kommentarer
Postat av: josse

hehe vad stor hon ser ut på kortet er lilla sessa ;) Syns om en stund=) Kram

2009-02-17 @ 12:42:08
Postat av: Johanna

Man kan ju hoppas att barnafödande blir en piece of cake-grej! Haha! Ja, jag håller med, gå nu inte till sängs med forskare, haha! Jag lämnar dom utanför sovrummet, ses imorrn!! Massa kram

2009-02-17 @ 21:36:15
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Jenny - Amadina.se

Åh vad skoj med Malin! Du får hälsa!

2009-02-18 @ 11:11:05
URL: http://www.amadina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0