Näsan rinner.....

Ja då var det min tur att bli sjuk....suck. Är inte van vid att vara sjuk brukar klara mig.....Men både Livia och Per har legat så det var väl min tur.
Träffade skoltjejerna en stund, och delade upp vårt arbete lite, de är så otroligt lätta att ha och göra med ,allt flyter på utan en massa diskussioner ,skönt med okomplicerade människor!

Så nu sitter jag i min rosa pyjamas och pluggar.



Men ska nog ta mig en kopp te med honung!


 Blev inte så många rader idag är lite för trött!
kramar till alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!!

2009-02-10 @ 13:55:21
Postat av: josse

Hoppas du mår bättre snaaart=) krama

2009-02-10 @ 14:20:26
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl
Postat av: Johanna

Vi är glada att få jobba med dig också! Tack så mycket för "gratulationen"...krya på dig! Kram

2009-02-10 @ 15:09:06
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0